marnixenelma.reismee.nl

Laatste bericht van ons op ReisMee!

Lieve mensen,

Zojuist een video op ons blog gezet met een 360 graden draai vanuit onze bar. We hebben regelmatig beide bungalows volgeboekt en ook overdag zijn wij volop bezig met het verhuren van surfborden en het serveren van drankjes en maaltijden voor de daggasten. Niets te klagen hier en na jaren van voorbereiden is het super om alles werkelijkheid te zien worden. De video op het blog zal een punt zetten achter onze updates via deze site. De foto's van de bouw van de volgende bungalows zullen namelijk weinig verassingen laten zien.

De rest van onze vorderingen zijn te volgen via:

Dikke kus voor allen en tot later!

P.s.: Voor degene die het nog niet weten; Rond 19 april verwachten wij een zoon!

RJ en Jo

Gaaf hee, een buurman junior!! Gefeliciteerd!! Ja die 360 graden ziet er ook weer geniaal uit! Nog in de buurt voor n borreltje komende weken?

Tante Wies

Waauw....... Geweldig mooi !!!!!! Gefeliciteerd.

PaMaL

HARTELIJK GEFELICITEERD MEID, MET JE 33-STE VERJAARDAG VANDAAG EN MET ZO'N PRACHTIG RESULTAAT VAN JULLIE (DROOM/PASSIE) GELUKSPLEK.

OMA

Gefeliciteerd Elma en rustig aan doen zodat je dadelijk ook nog vooruit kunt als je baby-tje er is !!!!!!!!!!!!!
Kus van oma

Tinke

Lieverds wat een geweldig nieuws!! Elma proficiat met je verjaardag, en met je zwangerschap! echt super leuk nieuws! hoop dat je je ook wel goed voelt... Jullie zijn het voorbeeld van een stel dat dromen tot uitvoerig brengt door dagelijks te doen wat je passie is. Jaloersmakend! XOXO

H. van der Berg

Lieve Elma en Marnix,

Allereerst Elma van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
En natuurlijk met de komst van de kleine "Koster spruit".
Geweldig te weten dat verder alles ook zo goed gaat met
jullie droom!!
Natuurlijk worden we regelmatig op de hoogte gehouden
vanuit s' Heerenberg.

Dikke kus en veel liefs uit Pannerden.

Angelique

Gefeliciteer, jullie zijn kanjers. Blijf jullie volgen op Faebook.

Henri en Ada

Lieve Marnix en Elma,

Wij wensen jullie heel fijne kerstdagen en een gelukkig
2016! Volgend jaar zijn jullie met drie!!!!!!
Hoe fijn is dat!

Dikke kus en liefs van ons.

Henri en Ada,

Lieve Marnix en Elma,

Marnix, Van Harte Gefeliciteerd !
35 jaar jong, wat een broekie nog en binnenkort ook
nog vader.
Een hele fijne dag samen!
Elma, wij wensen jou een heel voorspoedige bevalling.
Wij denken aan jullie.

Veel liefs en dikke pakkerd van ons uit Pannerden.