marnixenelma.reismee.nl

Het is begonnen!

Lieve Mensen,

Na 1,5 maand Nederland zijn we nog steeds aan het afkicken van deze super “vakantie”. Zes weken is lang maar vliegt ook zo weer voorbij en ook al hebben we bijna iedereen gezien en gesproken het blijft altijd te kort. Niet alleen hebben we heel veel en lekker gegeten, ook hebben we kennis mogen maken met een hoop nieuwe kleine mensjes.

De dagen die we na vertrek in Manila en Puerto Princesa hebben doorgebracht zijn met name gevuld geweest met inkopen doen van spullen om de bouw te kunnen starten op Duli Beach. Waaronder ook een 4x4 pick-up waarmee we nog een mooie road-trip moesten maken van Puerto Princesa naar El Nido.

Na het bouwteam bij elkaar gekregen te hebben is na bijna drie jaar voorbereiding eergisteren de eerste schop in de grond gegaan! We hebben lang hiernaar uitgekeken en het is dan ook super mooi om er nu zo concreet mee bezig te kunnen zijn.

We zullen proberen om jullie via deze weg op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. En laten liever de foto’s de rest van het verhaal doen!

Dikke kus voor iedereen!

Ruud van der Berg

Wat spannend allemaal. Het gaat nu echt beginnen, de fundering zit al in de grond. Heel veel succes en voorspoed toegewenst!

Jolanda

In Nepal hadden jullie al grote plannen en nu is het eindelijk zover. Heel veel succes met alles.

Tinke

Wauw heel gaaf! Proficiat! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Heel veel succes lieverds xxx

Jeroen

Hèhe! Eindelijk begonnen ;-) succes! Ben benieuwd hoe mooi het wordt.

Gr Jeroen

Tante Wies

Super zeg !!!
Het begin is gemaakt van jullie droom.
Heel veel succes ermee.
Groetjes uit Lierop

RJ

Buuuurman! We hadden het van de week nog over jullie, zou het al wat vorderen? En zie daar, de bouw is al begonnen! Succes mensen, we volgen jullie, en de volgende keer ook ff een bezoekje Zeist plannen! :-)
Groetjes!!

Robbie Veenendaal

Gaaf hoor, wat een bijzonder stel zijn jullie. Vele dromen erover, jullie doen het...

'Wie altijd op de vlakte blijft, kent geen hoogte'

Succes!

PaMaL

Prachtig om in deze volgende fase te zitten.
We hebben al heerlijk gelachen om al jullie nieuwe aanwinsten. ....
En Buko. ..... Ja, ook mooi.
Zorg goed voor jullie transport-huisdieren, ze zijn een uitkomst daar.
Tot gauw weer. Xxx

marijke van eijk

Elma en Marnix heel veel succes met dit prachtig project

ik volg jullie met plezier gr uit Zummere

Helmy

Je dromen waar maken!! Geweldig zeg dat het nu eindelijk is begonnen. En wat is het daar mooi zeg en dat weertje. Jullie hebben er zo lang naar toe geleefd en wij gunnen het jullie zo dat alles nu gaat lopen als een tierelelier. Succes in ieder geval en we kijken uit naar de vorderingen. Groetjes vanuit zummere van ons allemaal en een dikke knuffel.

Cindy en Lucas

Wat genieten wij mee van deze foto´s en verhalen. Uit elk woord klinkt de blijdschap en energie door. De tijd van oogsten is daar! Heel veel liefs en kusjes

Jos en Paula

Eindelijk is het zover, super dat je nu kunt gaan bouwen om jullie droom te zien waar worden.
Liefs en dikke kus van uit Buul

Lucas

Supermooi.

Rob Hennie Kevin en Michelle

Super eindelijk begonnen een goede voorbereiding heeft tijd nodig ???? we blijven jullie volgen heel veel succes met jullie super project....

Frans Ooms

Heel veel succes! Gelukkig heb je een goede bouwopleiding genoten!

Femke

Wow! Wat een mijlpaal!! Gefeliciteerd met deze mooie stappen. Groetjes uit Utrecht!