marnixenelma.reismee.nl

En toen stond er wat

Hallo lieve mensen,

Het is weer tijd voor update. De afgelopen maanden hebben voornamelijk in het teken gestaan van bouwen, schuren, wachten op hout, testen, aanpassen, testen en verhuizen. We zijn nu drie maanden verder en de eerste bungalow is helemaal klaar. We slapen er al week en twee dagen terug hebben we de douche voor het eerst kunnen gebruiken. Het is echt ontzettend leuk om na drie jaar zelf ontwerpen en schetsen in een 3D programma nu precies hetzelfde huisje te zien als wat we bedacht hadden.

Sinds de bungalow klaar is hebben we al een aantal test rondes gehad. De eerste flinke regenbui is gevallen en ook de eerste zware windstoten hebben de bungalow getest. Met vlag en wimpel geslaagd! Alles waterdicht en ook de wind is geen probleem.

We zijn een paar dagen eerder verhuisd dan gepland omdat we onze eerste gast al hebben mogen ontvangen. Een toerist kwam langs op de motor en vroeg of hij een paar dagen zou kunnen verblijven omdat hij de plek zo fantastisch vond. De ontbrekende luxe schrok hem niet af en mee eten met de pot was juist wat hij leuk vond. De geplande 2 dagen dat hij zou blijven zijn er 4 geworden en we hopen dat dit een goed voorteken is voor alles wat er nog gaat komen.

We laten verder de foto's het woord doen.

Ook de kennismaking met onze dappere viervoeter Tommy is beter te doen met een foto :-)

Dikke kus

Jeroen

Heel gaaf! Schiet goed op zo! En Tommy is wel de verrassing van dit verhaal ;-)
Keep up the good work, laat maar weten wanneer de feestelijke opening is ????. Bijzijn, meemaken!

Rojo

Luitjes, heel gaaf, jullie geduld en doorzettingsvermogen wordt beloond! Coole 4 voeter en succes met het vervolg! liefs van ons 4en.

Martijn

Wauw! Wat een gave hut. Super leuk om te zien dat het jullie goed gaat.

Helmy

Ha marnix en Elma,

Wat ontzettend leuk om jullie bungalow af te zien. Eindelijk weer een eigen stekkie. zo zie je maar wat je kunt bereiken als je een echte doorzetter bent. Chapeau!! En wat een uitzicht elke morgen weer. Schitterend. Gr en een dikke knuffel. Fam van Bussel

Tinke

Zucht... Wat ontzettend bijzonder en knap! Jullie hebben de kans gezien en gegrepen! Geweldig. Geniet en succes! Xxx

Tante Wies.

Waauw Elma en Marnix.
Wat ziet het er Prachtig uit.
Mooi om te zien dat het goed met jullie plannen gaat.
Jullie mogen trots zijn op jezelf !!!!
Heel veel succes ermee.

Veel liefs van ons uit Lierop.
XXXX Kusjes.

Paula

Super Marnix en Elma eerste bungalow is klaar. Jullie hebben hard gewerkt met de middelen die daar zijn. Nu het restaurant, ga zo door. xxx Jos en Paula oet buul

Busseltjes uit Lierop

Toppertjes !!

Dit gaat helemaal goed komen, geniet en blijf lekker gezond! Groetjes Gerard Anja Jimmie en Nona