marnixenelma.reismee.nl

Het begint ergens op te lijken!

Lieve mensen,

Na een lange periode van stilte op deze pagina, wordt het hoog tijd om weer wat foto's over de buhne te slingeren.

Hier met ons gaat het erg goed. We zijn lekker druk met bouwen, resortje runnen en genieten. Ondertussen is het restaurant af en ook de tweede bungalow vordert goed. Bungalow nummer 1 hebben we ondertussen al twee keer verhuurd en zorgt zo voor een mooie inkomstenbron. Zelf zijn we ingetrokken in het restaurant en kunnen dan ook binnenkort twee bungalows verhuren.

Nadat we het blauwe bouwhek hadden afgebroken hebben we nagenoeg iedere dag nog gasten in ons restaurant gehad, echt super! Het is nog officieel regenseizoen hier en de drukte begint in dit gebied pas over pak hem beet twee maanden, dus dat beloofd veel goeds!

Voor de rest laten we de foto's lekker het verhaal doen!

Dikke kus van ons!

Ruud van der Berg

Nou begint het aardig op te schieten, het primitieve is er af. Als je zodadelijk het restaurant helemaal klaar hebt is het een begin van een echt resort en kunnen jullie verder bouwen. Proficiat! Jullie hebben van helemaal niets een veelbelovende inkomstenbron opgebouwd in een volstrekt vreemde omgeving. Goed hoor! Veel succes met de nieuwe zaak.

PaMaL

Dat het mooi was wisten we al maar het blijft elke keer weer een verrassing het hele pakketje te zien. Tot gauw! !

Die Timo is toch maar een bofkont.
Kusjes vanuit Lierop. Xxx

PaMa

Paradijsje.....ook ontstaan door goed management en doorzetting! Veelbelovend! XXX

Tante Wies

GEWELDIG , SCHITTEREND !!! Mooi om te zien dat het met jullie SUPER gaat. Knuffel van ons allemaal uit Lierop.

Femke

Lieve Marnix en Elma,

Met vochtige ogen schrijf ik dit bericht. Wat ziet alles er super uit en wat zou ik graag willen dat we met zn viertjes even langs konden wippen voor een mooie house/resort warming gift. Het is onvoorstelbaar dat jullie dit voor elkaar krijgen. Wat een ontzettende doorzetters zijn jullie.
Een ding is zeker: als onze meisjes ietsje groter zijn, komen we heeeeeel graag langs. We gaan alvast sparen.

Dikke x uit Utrecht, ook van de rest van de fam uiteraard,

Femke

Tante Helmy

Lieve Elma en Marnix, Wat een paradijs op aarde en dat jullie daar mogen wonen. Het ziet er prachtig uit, het begint echt ergens op te lijken. En wat gaat nu alles snel, tenminste in vergelijking met de rest. Wat er in jullie hoofd zit, daar gaan jullie voor en dat is een ontzettend mooie eigenschap. Petje af en wie weet komen we nog eens langs. Ga zo voort!!! Gr en een dikke knuffel van ons allemaal.

Paula v. Gansewinkel

Lieve Elma en Marnix, in een woord GEWELDIG.

Lucas

Top dit en alles

Anja

Wat gaaf Elma en Marnix!!!!!!