marnixenelma.reismee.nl

Oh ja........ Honeymoon

(Locale tijd GMT + 7, Londen, Kuala Lumpur, Tioman Tekek)

Wat een fantastische weken hebben wij gehad. Heerlijk om te weten dat het zo voorlopig nog wel even door zal gaan. We zijn begonnen met een fantastische bruiloft samen met de twee gezinnen in Portugal op 13 mei. En natuurlijk gevolgd door een fantastisch feest in Nijmegen. We hebben genoten!

De eerste week van onze reis is voornamelijk goed te omschrijven als een ‘Oh ja' week. Om te beginnen hebben we nog elke keer wanneer we de trouwringen om onze vingers zien de gedachten: Oh ja, we zijn getrouwd! Na lang wachten in Londen en een lange vlucht in de airco zijn we om 13:30 geland in Kuala Lumpur. Op het heetst van de dag in KL naar buiten lopen. Oh ja, zo warm was het hier. De eerste twee dagen gewoon rustig rond gelopen om te wennen aan de hitte, drukte en cultuur. Daarna klaar voor onze huwelijksreis.

Een ****Resort met zwembad aan het strand, elke dag schone handdoeken en beddengoed en zelfs de badhanddoeken van het Resort. Epkes lopen gewoon over het terrein. Ja, nu vinden we de apen nog leuk, maar we weten dat ze vanzelf een keer het eten uit de hand gaan jatten. We genieten met volle teugen van onze honeymoon omdat we maar al te goed beseffen dat dit vanzelf zal overgaan van ****Resort naar hostel, van kingsize bed naar dunne matrassen en te kleine bedden, van airco naar klamboes met gaten en van wittebroodsweken naar overleven in de jungle, haha.

Wat betreft overleven in de jungle, daar hebben we een begin in gemaakt. Via de jungle zijn we naar de andere kant van het eiland gegaan. Pittig stukje hoor. Het was prachtig en we hebben een familie apen gehad die ons een tijd achtervolgd heeft en zelfs op 5 m afstand bleef zitten. Het was een mooie tocht. Oh ja, in de jungle draag je een lange broek en lange mouwen. Even vergeten. Wat een drama, 34 beten op de armen en benen maken direct een maanlandschap van je lichaam.

Gister zijn we naar een eilandje voor de kust gezwommen (leek overigens dichter bij dan het was) om daar te snorkelen. Dat was wederom fantastisch. Onder de blauwe zee zijn alle kleuren van de regenboog te vinden!

Het is nu weer tijd om een duik te nemen in het zwembad. Wij genieten nog tot volgende week donderdag van onze honeymoon en gaan ons daarna klaarmaken voor het budget reizen.

We hebben er zin in!

Dikke kus van Marnix en Elma

Tinke

Dag liefjes!ik heb gisteravond nog ff op de site gekeken omdat ik dacht: hebben ze nou nogniks gepost...? Maar ik word weer op mijn wenken bediend! Wat een gaaf verhaal.geniet geniet geniet!hele dikke kus voor allebei vanuit een vies grijs Amsterdam..jaloers!!xxx

Floris

Te gek jongens!
Geniet, geniet en geniet!
gr floris femke en stijn

t.Rion

..heerlijk, jullie droomreis is begonnen! Heb genoten van het verhaal, mis alleen de live'beelden ; ) geniet maar volop en tot de volgende keer, groetjess uit Summere -x-

Rob,Hennie,Kevin

Heerlijk genieten...
Lang verlangd naar het bevrijdende moment van vertrek .... de wijde wereld in . Knap werk dat jullie dit beide kunnen opbrengen, laat het een dol avontuur wezen. Ik kijk vol spanning naar jullie fantastische reisen en verhaal. Mensen ontmoeten, culturen aanvaarden, gewoonten doorbreken, steun elkaar en vooral geniet van de reis

Gr, Rob, Hennie, Kevin

Martijn en Femke

He Marnix en Elma,

Wat een mooie verhalen en dito foto's! Leuk om te lezen, zo reizen wij ook een beetje mee!

x Martijn, Femke en Zoë

F&F

Lievies,

Zo gaat ie goed. Het was zo stil aan de overkant, nu genieten we weer mee! Hoe meer foto's hoe beter! Ga zo door en een dikke knuffel van PaMa plus een ontroostbare Turbo..XXX

H&E

Ha schatjes,

Dacht je dat je opviel tussen de epkes? Die zaten gewoon tussen hun familie!!
Heerlijk al dit moois. Erg genoten, nooit teveel!!
Geniet verder en een harteknuffel van MaPa XX

v Busseltjes Zummere

Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat, de buffel van Nijmegen tussen de apen.Prettige voortzetting en tot wederhoren. gr XXX

Melle

Blijblijblij!!! Heb een foto van ome Marnix en tante Elma gekregen van een heel eng dier!!! Heb elke dag bij mama gezeurd wanneer ome Marnix wat van zich liet horen haha! En nu heb ik er één om op school te laten zien! Nu op naar een skype-date!

Doornenburg

Hoihoi!
Ja!!! We kunnen meegenieten!!! Leuke, jaloersmakende, kiekjes!!! Fijn dat jullie zo genieten van je honeymoon!
Hier is alles nog rustig qua buik. We wachten rustig af!
Dikke kussen van ons xxx
miss you!

Anke

Wat een super begin van een mooie reis!! Geniet ervan! (en eigenlijk ben ik stiekem gewoon stik jaloers ;))
Groetjes, Anke

Conciërge en postbode

He stelletje champagne-toeristen!!! Haha. Wat fijn om iets van jullie te horen.

Heel veel plezier en geniet van alle luxe, prachtige stranden en mooie visjes. Hele dikke kus van ons

fam.klomp

hehe eindelijk!!!! nee hoor fijn te horen en te zien dat de wittebroodsdagen idd goed zijn! wat een mooie foto''s zeg! hier alles ook okidoki, nieuwe auto nu en de kilo's komen er hier ook wel aardig erbij!hahahah
skype is ook al geinstalleerd dus dat komt helemaal goed!ben benieuwd naar de volgende verhalen en foto''s. Voor de date met melle hebben we de koptelefoon al gekocht zoals beloofd! De rest wordt aan gewerkt!! tot snel weer en een dikke kus van ons luf yoe xxxxxxxxxxxxx

Chantal

He daar, volgens mij gaat het daar allemaal zeer goed tot nu toe. Geniet er lekker van en we wachten al weer op jullie nieuwe verhalen en foto's.
groetjes uit Duiven
Marcel Chantal Max en Tim

cindy

Haaaa!
Joepie, ik ben blij van jullie te horen. Had me nog niet aangemeld op de nieuwsbrief, maar hoorde van pap dat er mail was...dus gelijk even kijken. Goed om te lezen dat alles op zijn plek aan het vallen is en dat je tijd hebt om een beetje bij te komen. Hier gaat alles goed!!!
Dikke kus van mij en David

paul

kosterrrrr,

je kunt het beroerder treffen !!!

c u in kerkrade

Thijs en Suus

Ha zus en skonbroer! Leuk om foto's te zien van jullie in de jungle! Dat is toch echt jullie ding. Besef nu wel dat jullie pas 2 weken weg zijn en dat het nog HEEL lang duurt voordat jullie terug zijn. Bah! Gister bij pap en mam geweest voor vaderdag maar voelde me zó alleen...echt saai. Misschien 'n overweging om toch maar eerder terug te komen??? 'T is maar 'n ideetje...?!?! ;-)

Geniet ervan!!!
Liefs en 'n dikke kus van ons!!

P.s. hier trouwens verder geen nieuws!

De jongens

Gast en gaste. Wij hebben ook verhalen. Supermooi. Kus