marnixenelma.reismee.nl

Maningrida 3

Lieve mensen,

Tijd voor weer een korte update vanuit Maningrida.

De keer zullen we de foto's meer laten zeggen dan het verhaal. Hier gaat alles goed en vermaken we ons nog steeds erg goed! Weken in een Aboriginal gemeenschap blijft erg interessant en de organisatie is volop in beweging dus we hoeven ons niet te vervelen.

Doordat we beter contact met de lokale mensen krijgen gaan ze ook steeds meer met ons delen. Zo hebben we laatst een trip gemaakt met een familie die ons hun eigen land (lees grond) wilde laten zien.Heel speciaal om dat mee te mogen maken en zonder de toestemming van de 'traditional landowner' niet mogelijk.

Ondertussen hebben we verschillende manieren geleerd om van het land te leven, daarvoor zie foto's. We leren hier natuurlijk van de besten en wellicht handig later voor in de Philippijnen ;-).

Verder hebben we hebben we onze 'vakantie' (klint nog steeds raar...) geboekt!We vliegen in November naar Nederland voor 5 weken! Met een kleine tussen stop van twee dagen in Singapore landen we 24 November op Schiphol. Tijd om onze Nederlandse heimwee even weg te poetsen! Na een kleine worsteling op het werk ook de kerst er nog uit weten persen en de 26e december vliegen we dan weer terug naar Maningrida.

We hebben echt super veel zin om iedereen weer te zien! (... en natuurlijk in friet van Vuurens!)

Dikke kus Marnix en Elma!

Lucas

Heb zin in jullie vakantie! Woohoo

RJ & Jo

Hey luitjes,

Sjonge wat zijn jullie lekker back to basic bezig zeg! Inderdaad handig voor straks op de Filipijnen. Maar gelukkig heb je af en toe ook nog gewoon Hollandse hagelslag ;)
Grappig dat je een vakantie naar Nederland boekt haha. Geniet er verder van luitjes, tot laters!!

Tante Helmy

Ha Elma en Marnix,

Wat zullen jullie moeten wennen als jullie weer naar Nederland komen, de vrijheid die jullie daar hebben en het drukke leven hier weer. Maar de reden waarom jullie naar Nederland komen is wel super. Ik vind het wel geweldig om jullie te zien en jullie verhalen aan te horen, dus ik zou zeggen tot over een paar maandjes.
Geniet nog van alles en leer vooral de dingen die je dadelijk nog gebruiken kunt. Kusjes en tot ziens.

Loes

Kusje en tot gauw!

Tinke

Jeeeeeeeeeeej! Tot heel snel!! Xxxxx

Tante Wies

Ha El en Marnix,
Wat ( SUPER ) gaaf dat jullie naar nederland komen.
Dan kunnen we misschien fffff wat kletsen.
Kusjes Tante Wies.

Marga van der Berg

Hallo Marnix en Elma, we kijken uit naar jullie thuiskomst en al jullie verhalen aan te horen.
Wat een toeval, Jolien en ik vliegen ook tweede Kerstdag naar Singapore en vandaar naar Nieuw-Zeeland naar Annet. Zitten we misschien in hetzelfde vliegtuig?? Zou wel heel leuk zijn om samen te reizen.
Lieve groetjes uit Kalenberg

PaMa/PaProrail

De foto's worden al weer wat bekender/saaier, kom maar weer gauw naar jullie hollands vakantieadres (wij noemen het "thuis"), bed, badkamer en ontbijt staan klaar, waar ophalen? We hebben ook zin in jullie vakantie! Liefs XXX

pap

Zat. 24 november 14.oo uur bij Vuurens???
MMMMMMMMMMmmmmmmmmmmm.