marnixenelma.reismee.nl

5 weken vakantie in eigen land!

Lieve mensen,

Inmiddels zijn we, na 5 fantastische weken in Nederland, weer terug in Maningrida.

Super mooi om vakantie in eigen land te hebben gehad!

Doordat we een auto mochten lenen van PaMa Koster hebben we het maximale uit deze weken kunnen halen. We hebben in 5 weken onwijs veel kilometers kunnen maken en hebben nog nooit zoveel logeerbedden in zo\'n korte tijd mogen gebruiken; iedereen dank daarvoor!

We kijken terug op hele fijne weken, waarin we (bijna) iedereen hebben kunnen zien en weer even echt samen mee hebben kunnen zijn.

De heimwee is weer weggepoetst en met een brok in de keel toch weer afscheid van iedereen genomen.

De komende negen maanden staan puur in het teken van geld verdienen en hopelijk kunnen we dat blijven doen op deze speciale plek tussen deze speciale mensen.

Zoals het er nu naar uitziet komen we rond september volgend jaar terug voor een paar weken en we hopen dat we het net zo naar ons zin zullen hebben!!!

Allemaal alvast een fijne jaarwisseling en dank voor de 5 fijne weken!!!!