marnixenelma.reismee.nl

Maningrida 6

Lieve mensen,

De tijd vliegt! Dat blijkt wel aan de periode die tussen dit en het vorige bericht zit...

Grote lijnen hier; werken, buiten zijn, bbq-en en natuurlijk vissen. Gelukkig is het regenseizoen redelijk droog. Wat natuurlijk niet een heel goed teken voor dit gebied is, maar wat er wel voor zorgt dat we in het weekend gewoon de deur uit kunnen. We hebben pas 1 of 2 echte buien gehad. Dat zijn fantastische tropische buien met een prachtige bliksem show die hieraan vooraf gaat.

Ondertussen zijn we druk met van alles en nog wat regelen: visa Australiƫ, voorbereidingen Filipijnen, etc. Lang verhaal kort; zoals het er nu voorstaat: 2de werkvisum Marnix is geweigerd ivm leeftijd (weinig aan te doen), visum Elma is geweigerd ivm verkeerde informatie door een B.A.C. medewerker (bezwaar schrift is ingediend). Het is nu afwachten op het (herziend) antwoord.

Ongeacht de uitslag vliegen we 26 maart naar Manila / de Filipijnen. Lukt het ons om de visa te regelen dan zullen het een paar weken van voorbereidingen daar zijn. Lukt dit niet, dan zal het de officiƫle aftrap van het nieuwe avontuur in de Filipijnen zijn. Op dit moment staat nog veel open, maar welke kant het ook op gaat; wij hebben er zin in!

We houden jullie op de hoogte!

Dikke kus!

Ons