marnixenelma.reismee.nl

Dichter en dichterbij

Lieve Mensen,

We kunnen ondertussen melden dat we dichtbij de eerste schop in de grond zijn. Het proces voor de bouwvergunning is afgetrapt. De bestemming van de grond wordt op dit moment omgezet van agrarisch naar commercieel en de hoogste pief in het dorp is op de hoogte gebracht van de plannen en vindt het fantastisch. We krijgen vrijdag de eerste officiële bouwtekeningen waarmee we de volgende stap in het proces in gaan. Tijdens deze procedure mogen we als eigenaar al ons huisje (lees eerste bungalow) gaan bouwen!

Volgende week vliegen we naar Manila voor een vervolg consult bij de KNO-dokter (het gehoor is nog steeds erg mono). Op de terugweg naar El Nido gaan we de eerste grote in- en aankopen doen.

We hebben twee weken terug wel weer een teken van leven van de Australische Immigratiedienst gekregen, het ziet er dus naar uit dat het dossier toch nog circuleert. Het ging echter om nog meer informatie verschaffing… We laten dit proces lekker doorlopen voor wat het is en mocht de tijd daar zijn dat we weer een Australisch visum ontvangen gaan we dan bekijken of het nog interessant is. We laten er onze bouwplanning in eerste instantie niet door beïnvloeden.

We houden jullie op de hoogte!

Dikke kus ons!

RJ Jo Hugo David

Vet! En suc6 met je gehoor buurman! Groeten uit de Eifel.

Ruud en Marga

Geweldig nieuws hebben jullie. Heerlijk om nu te kunnen starten met de bouw van jullie eigen home! Heel veel succes met deze volgende stap.
Liefs Ruud en Marga

marijkevaneijk

Veel succes Elma en Marnix ziet er geweldig uit daar
veel groetjes uit zummere

wies

Waauw wat ziet het er mooi uit, GEWELDIG .
Heel veel succes ermee.
Dat gaat jullie zeker lukken.
Jullie mogen trots op jezelf zijn.
En Marnix veel beterschapje met je gehoor.
Kusjes van ons uit Lierop.

Nico Burgers

Hallo jullie, mooie plannen, ga zo door en voor jouw Marnix beterschap

Margreet

Fijn weer te lezen hoe jullie reilen en zeilen is, wat een spannende tijd, we denken aan jullie en Marnix sterkte!!

paula

Elma en Marnix heel veel succes met het uitvoeren van jullie droom. De bouw kan beginnen. En Marnix veel beterschap met je gehoor.

Wil

Dag Elma en Marnix het klinkt allemaal heel spannend ik ben benieuwd bouwervaring heb je bij Raab opgedaan dus dat moet lukken, succes met je gehoor, is het mogelijk om jullie te bezoeken?

T Rion

Nog een gemist.. tja
Hoop dat het met je gehoor ondertussen beter gaat Marnix niks zo belangrijk als een goede gezondheid!! Goede vlucht binnenkort weer naar Nederland :-) en pas goed op jullie zelf, doeiiii ps nu nog wat foto's kijken, altijd leuk!!